maanantai 28. maaliskuuta 2016

Muutama Hassu Huomio




Heipsan,

Nyt on kulunut viikko 'Totuus ja Valheet Paljastuvat' blogipostauksestani. Postaus herätti paljon huomiota ja sain hirveän kasan viestejä niin tutuilta kuin tuntemattomilta. Pyrin vastaamaan kaikille henkilökohtaisesti, kunhan kerkeän. 

Haluaisin tässä postauksessani kommentoida muutamaa asiaa, mitkä nousivat mun mielestä kohutuimmiksi asioiksi ja otan myös hieman kantaa torstain EVS-showhun..


Aloitetaan sillä, että viime sunnuntaina oloni oli erittäin ahdistunut. Tiesin, että heti tekstin julkaistettua asiat eivät tulisi ikinä olemaan ennallaan ja hyvä niin mun tilanteessani. Se oli tarkoituskin. Tuo teksti muutti mun elämän kulun lähes täysin. Alkuviikko kului ahdistuksesta jännityksen tunteisiin, lopulta helpotukseen muutamine ahdistavine hetkineen.

Jos kuvailisin mun olotilaa just nyt, sanoisin, että olen henkisesti vahvempi kuin koskaan. Oon kelannut kaikkia asioita, mitä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana ja se on selvää, että samoja virheitä ei tulla toistamaan. Tollasessa tilanteessa sitä kadottaa itsensä, mikä on aika pelottavaa. Isoin kiitos mun lähipiirille, jotka ovat tukeneet mua. Oli ihanaa kuulla mm. eräiltä ystäviltäni viikonloppuna, että CC sä vaikutat ihan eriltä, sä oot paljon valovoimasempi ja ihan ku se vanha CC. Ennen siis Hyena-kuvioita. Elämä opettaa ja kasvattaa. Mun olo on oikeasti jo niin paljon parempi, sillä tunnen jo vapauden. Ei enää tarvitse miettiä mitä saa sanoa ja kelle. Ei sitä samaa vanhaa stressiä ja ahdistusta. Ei tarvitse enää elää siinä pienessä negatiivisessa kuplassa täynnä salaisuuksia. Pelkkä sen tekstin kirjoittaminen ja julkaisu auttoi.

Vaikka olenkin nyt kokenut tässä paljon, niin niinkun sanoin. En aio murtua tai sortua enkä aio rypeä itsesäälissä. Aion hymyillä ja pysyä positiivisena. Mä aion ylläpitää mun someja ja hymyillä sielläkin. Miks mä näyttäisin mun huonot hetket, kun voin jakaa mun hyvät hetket ?   

Ja niinkuin sanoin, tulen pistämään mun elämän reilaan, yks pala kerrallaan, yks päivä kerrallaan. Kannan vastuun teoistani enkä syytä niistä ketään. Jaoin pitkässä postauksessani kokemukseni Olasta ja miten hänen vaikutuksestaan tuli tehtyä tyhmiä juttuja. Jokainen joka edelleen ajattelee mun uhriutuneen ja laittavani syyt muiden niskoille, niin lukekaapa teksti kunnolla uudestaan. Sisälukutaito on aika hyvä taito osata. 


Sitten muutama sananen jutuista joihin kiinnitin huomiota.

Niinkuin kaikissa tilanteissa, vaikka kuinka suunnittelisi asioita tai ajattelisi mitä tulee tekemään, niin tilanteet elävät ja asiat saattavat muuttua erittäin nopeastikin. Mun piti sulkea puhelimeni heti tekstin julkistettuani, mutta tilanne vaatikin sen, että pidän puhelimeni auki. En tosin vastannut puheluihin. Puhelinta oli pidettävä auki, sillä esim. perheeni oli erittäin huolissani minusta sekä monet tutut. Siihen sitten jämähti lukemaan viestejä yms. katsomaan miten tilanne eteni.

Kun puhuin katoamisesta, en sanonut katoavani julkisuudesta, en sanonut katoavani somesta. Tarkoitin lähinnä sitä, että aika harva tietää, missä olen viimisen viikon elänyt. Jotenkin mua on aina huvittanut se, miten jotkut ottavat asiat ihan liian kirjaimellisesti tai sit lähdetään vääntämään ja kääntämään sanoja. :D

Mitä tulee EVS-showhun, tosiaan kun mua pyydettiin mukaan, ajattelin sen olevan hyvä tapa puhua suuni puhtaaksi. Tekstiä kun on helppo väärinymmärtää, vääntää yms. se on tullut todettua. Samana päivänä mulla sattui oikeasti olemaan todella huono päivä sekä todella kova ahdistus päällä ja oletin viestini menneen perille, että musta show ei ole hyvä idea sittenkään.

Anyway, musta on hassua miten tilanne muuttuikin sitten niin radikaalisti, että Kurhinen oli kutsuttu showhun. Huhhuh. Kun Roope Salminen yritti suostutella mua showhun epäilyksistäni huolimatta hän lupasi: "Ei yllätyksiä, ei nöyryytystä, ei negatiivista julkisuutta". Musta ois hauska tietää, oliko Kurhisen ottaminen ohjelmaan sitten tuotannosta jotenkin hauskaa tai jonkinlainen kosto mun "klassisista ohareista, josta en edes snapchatannyt" ? :D Ei sillä, tilanteesta selvitty ja yks turha draamakeissi kaiken keskelle. Edelleen, Kurhinen on ollut mun pienin huolenaihe, eikä ollut todellakaan tarkotus saada julkisuutta lisää jonkun Kurhisen avulla. Toin asian esille ohimennen puhuessa luurangoista kaapissa ja laitoinpa sinnepäin viestiäkin, että voisko sen videon nyt poistaa, ettei enempää draamaa syntyisi. Toki olisi pitänyt ajatella median tarttuvan siihen ja tekevän asiasta haloon, mutta turha sitä on pähkäillä enää.



En jaksaisi edes kommentoida asioita, joita Kurhinen sanoi showssa, koska se oli musta yhtä törkeetä kuvottavaa kuraa ja selkeesti tarkoituksena saada mut mahdollisimman huonoon valoon. Tässä nyt kuitenkin mun näkökanta muutamiin asioihin: 
- En ole laittanut suoraan viestiä, että haluan tehdä aikuisviihdettä. Laitoin kuitenkin viestiä, että halusin tietää lisää hänen ehdotuksestaan. Nuorena tyttönä sitä miettii jos jonkunlaista ja uteliaisuus vei mukanaan. Ihmiset tekee virheitä. Tästäkin on kolme vuotta aikaa, että sitä aikuisviihdettä olis tosiaan ehtinyt jo tekemään, jos se todella olisi ollut kiinnostuslistallani. 
- Videon kuvaamisen jälkeen pyysin videon poistamista, eiköhän sekin kerro jo jotain, etten videon jälkeen ole ollut missään tekemisissä tän ihmisen kanssa. Sen tajus jo sillon, että typerä juttu ja parempi, että vainuu unholaan. 
- Sekin taisi unohtua Antilta sanoa, että keskusteluissa, jotka hän on kätevästi tallentanut muistitikulle, niin käy ilmi, että olin alkuun järkyttynyt videon olevan edelleen olemassa (2014) ja vielä pahinta esitelty ties kelle ja kinasimme siitä, että hän poistaisi videon. Vastauksena oli vaan naureskelua ja että minkäs sä mahdat asialle, mulla on kolme lakimiesta blaablaablaa. Annoin asian olla, koska silloin tuntui voimattomalta ja siltä, että minkä mä mahdan tollaselle en sano mille, että toivottavast ei tuu tilannetta, jossa hän sitten aiheuttaa lisää harmia.

Mulla ei ollut ongelmaa tuoda videota esille, ongelma oli se, että en halunnut kenenkään käyttävän sitä mua vastaan. Parempi tulla esille nyt mun suusta tän kaiken kohun keskellä, kun sitten myöhemmin, kun on saanut asiat järjestykseen. Taaseen, käykääpähän lukemassa, mitä oon tästä keissistä tarkalleen kirjoittanut, niin ei tuu epäselvyyksiä. Haluaisin kovasti tietää, missä olen sanonut Kurhisen uhkailleen ja kiristäneen, että onnea vaan sen rikosilmoituksen kanssa. :D

 Anyway, Kalinainen sekä sitten vielä Kurhinen toivat esille mun märkä t-paita kilpailun Kaivohuoneella. En pitänyt sitä mitenkään luurankona kaapissa tai oleellisena asiana tuoda esille, sillä mun mielestä oon käsitellytkin asian täällä blogissani jo aiemminkin. :D Mua on ihan turha yrittää lähteä slutsheimaa jostain kolmen vuoden takaisesta sekoilusta. Sanotaan nyt näin, että jos en voi olla esimerkillinen toiminnallani, niin ainakin voin olla varoittava esimerkki. En ole ylpeä siitä mitä tapahtui. Tequilaa, yllytystä, sen semmosta. Ei todellakaan hyvä kombinaatio enkä suosittele ketään osallistumaan moiseen kilpailuun. 2013 kesä opetti mulle paljon ja otinkin itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäydyin siltä osin. Mua harvoin näkee missään baarissa saati sitten humalassa, eikä semmonen oo kiinnostanut piiiiitkään aikaan. Oon keskittynyt terveellisiin elämäntapoihin sekä kuntosaliharrastukseeni. Että ei sillä..

Pusuja,

xx CC

32 kommenttia :

  1. Mä huomasin Kurhisesta heti, että hän yrittääkin kääntää kaiken sun niskoille, jotta itse ei näyttäisi pahalta keilavaloissa ja saisi moista paskamyrskyä omaan niskaan. Henna Kalunaamalla ei taas ole mitään varaa huudella yhtään mitään..:D

    VastaaPoista
  2. Fiksua kirjoitusta, juuri näin pitää vastata. Tuota huomionkipeää parivaljakkoa(KalKur) ei kukaan ota tosissaan. Media koettaa repiä skandaaleja viitaten EVS "showhun". Jostainhan heidänkin on tienestinsä ansaittava. Eri asia on sitten miten itse kokevat roskapussien tonkimisen. Oliko se ura heillä kirkkaana mielessä koulun penkiltä päästyään :D Jatka tällä analyyttisen rehellisellä linjalla blogissasi niin homma kääntyy puolellesi ja räksyttäjät nolostuvat. Tsemppiä CC

    VastaaPoista
  3. Voi millaseen pyöritykseen oot joutunut! Ikävää vielä kaiken lisäksi, että tollasii tosi vanhoi juttuja kaivellaan joita tekee just nuorempana. Tsemppiä hurjasti Saikku :)! Terkuin, Lintsi Iida

    VastaaPoista
  4. Kamalaa pyöritystä nuorelle tytölle, parinkympin paikkeilla sitä vasta selvittää kuka ja millainen on, siinä tulee tehtyä virheakelia kaikilla. Eikä kukaan voi tietää millaiset lähtökohdat tai tilanteet ovat saattaneet toisen ihmisen ratkaisuihin joita sitten muut tuomitsevat. Onneksi ei tarvitse, helpommin pääsee kun keskittyy omiin ongelmiin, siksi ei ole tarpeellista sanoa kuka on mielestäni oikeassa kun asia ei minulle kuulu. itse yrittäisin olla lukematta edes ilkeitä kommentteja, ja muistaa sanonnan "mitä muut ajattelevat sinusta ei kuulu sinulle" ja tällä varmaan tarkoitetaan ihmisiä joilla ei ole syvää henkilökohtaista kokemusta sinusta tai tapahtumista, sillä aina löytyy omaan elämäänsä tylsistyneitä vihaisia ihmisiä joilla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua muita. Ikään kuin se haukkuminen olisi millään tavalla rakentavaa, pää pystyyn, ihmiset puhuvat aina.. 😩 Hyvä että pyrit parantamaan valintoja jatkossa, sitähän elämä on, jatkuvaa oppimista, rapatessa roiskuu 👌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin totta ! Oon hetken aikaa ollut julkisesti esillä, blogin kirjoittamisen myötä. Julkisena ihmisenä mun ongelmia ja virheitä ruoditaan helposti oikeasti perehtymättä asioihin ja ottamatta huomioon taustoja yms. On selkeästi helpompaa tulla päällisin puolin nopeasti kritisoimaan tai kirjoittamaan negatiivisesti ja oikeasti typerästi. Tällä tarkoitan haukkumista. Sen takia yritän kirjoittaa mahdollisimman analyyttisesti ja perustellusti. :)

      Poista
  5. Jäädä pois julkisuudesta - mielenkiintoinen kommentti tyypiltä, jonka "meriitit" ovat Seiskassa salarakkaana esiintyminen ja missikisa, josta sangen harva edes tietää, ainakaan muuta kuin voittajan. Mikä julkisuus ja aiot siis jatkaa - ehkä uusia "suhdepaljastuksia"?

    Toi edellinen teksti oli toki paikoin karua luettavaa, mutta hyvin oman osuutesi servaat. Kyllä sä itse ne jutut teit. Ja kysymys, jos et hae huomiota, miksi siinä oli näiden anteeksipyynnön kohteiden koko nimet? Jos haluaa itse Seiskaan, niin voisit edes vähän kunnioittaa toisia.
    Mutta joka tapauksessa, parempia aikoja. Olet nuori, mahdollisuuksia varmasti on muuhunkin kuin nykyisen kaltaiseen, mutta tarttis varmaan vähän kasvaa ensin ihan rauhassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jossakin oli sanottu mun sanoneen jääväni julkisuudesta sen takia halusin mainita asiasta. :) Aion jatkossa kirjoittaa blogiani, kirjoittaa mielipiteitäni, laittaa kuvia Instagramiin ja olen huomannut median vaan toimivan niin, että mun juttuja poimitaan.

      Poista
  6. Kaikki tekee virheitä ja nuorena tulee hölmöiltyä senkin edestä ja jokaisesta virheestä oppii. Hienoa että otat vastuun teoistasi ja sanomistasi ja annat niiden vaikuttaa suhun vain vahvistaen sinua ihmisenä. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että saat elämäsi järjestykseen, olet nuori tyttö ja elämä edessä, tälläiset asiat unohtuu ja sulla on vielä pitkä ja tasapainoinen elämä varmasti edessä, kun pidät sen mielessä :)

    VastaaPoista
  7. Anteeksi nyt mutta mun mielestä kurhinen esiintyi sun eduksi kyseisessä showssa. Sehän teki itsestään ihan pellen koeajo sössötyksineen. Dont worry! Terveisin Äiti

    VastaaPoista
  8. Moi Chayanne Idiootti Kuhrinen on julkaissut sun Kaivohuone videon blogissaan.
    Eihän se edes ole huono vaan hauska ja sexy, kunnon biletys ja märkä T- paita kisan voittovideo.
    Jos olet voittanut just märkä T-Paita kisan toihan oli ihan sopivaa ja hauskaa juhlintaa kisan voitosta. Ei se mikään kohuvideo ole!
    http://anttikurhinen.metropoli.net/2016/04/01/kohuvideo/

    Reipasta ja hauska menoa, sekä näytät hyvältä siinä.
    Ei tuosta videosta pidä mitään ongelmaa itselleen ottaa, muutamaa peppu vilahdustasi lukuun ottamatta ei siinä näy mitään mitä ei ihmiset Euroopan rannoilla näkis kun siellä tyyli olla yläosattomissa!
    Onhan suomenkin rannoilla oltu yläosattomissa jo 1980 luvulta alkaen.
    Ihan turha tuollaista videota on hävetä päinvastoin, ikävää asiassa että sen on ottanut Idiootti Kurhinen.
    Tsemppiä vaan ja muista olla tarkkana työjutuissa.
    t. Antero Ano :)

    VastaaPoista
  9. Hyvähän sun on sanoa "Missä muka kirjotan niin?? Missä muka oon sanonut näin??" jne koska oot korjannut tota blogitekstiä ainakin 10 kertaa.. Oot poistanut sieltä paljon oleellisia asioita. Tosi noloa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo muokannut muuta kuin poistanut anteeksipyynnöt. :)

      Poista
  10. Yllättäen täällä pelkkiä positiivisia kommentteja, mutta musta on hauskaa että sä selität että et uhriudu yms. niin sitähän sä teet melkein koko postauksen ajan. + mitä tulee tähän 'kurhinen' juttuun, niin fiksuna olisit vaan niiden evs ohareiden jälkeen pysynyt hiljaa ja antanut kurhisen puhua paskaa tai totta ihan sama mulle, mutta että selittelemällä selität täällä tätä ja ei se niin mennyt ja ei noin ja ei näin niin kertoo myös jotain susta. Jos ihminen puhuu totta, ei se ala/tarvitse alkaa selittelemään mitään romaania siitä. sulla nyt kauhea tarve tehdä niin. En uskonut lehtijuttuja missä sut lytättiin avionrikkojaksi, mutta en mä tiedä mitä sä voitat tällä selittelylläkään?... jepjep

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh well, tarkoituksenani ei ollut uhriutua, vaan kertoa mun kokemukseni ja syy seuraussuhteita. Ja mä selitän blogissani just sen verran kun haluan sen takia, ettei joku joka ei tunne mua määrittele mua sen mukaan mitä joku puhuu paskaa ja alentavasti musta. :)

      Poista
    2. Niin jokainen tulkitsee toisten tekstit omassa mielessään. Niin monta tulkintaa kuin lukijaa. Ainoa tie on kirjoittaa blogia juuri noin kuin teet. Avoimen rehellisesti. Jokainen järjen omaava lukija kyllä näkee tekstin rehellisyyden. Tsemppiä CC, Ciss Ciss :)

      Poista
  11. Sä olet nätti nuori nainen. Saatat olla fiksukin, mutta se puoli susta ei ole julkisuuteen näkynyt. Olet tehnyt paljon virheitä, se on totta. Mä toivon, että osaat vaihtaa nyt kunnolla suuntaa ja miettiä ihan tosissasi, mitä sä tältä kaikelta (julkisuudelta, miehiltä, ulkonäkökeskeisyydeltä) haet. Jos sä et osaa hahmottaa, mikä on sulle hyväksi, sua tullaan käyttämänä hyväksi vielä pitkään. Etkä sä voi sitten syyttää siitä kuin itseäsi, koska annoit sen tapahtua. Mä toivon, että pysähdyt tosiaan miettimään, mitä sä oikeasti haluat. Aina se, mikä tuntuu hyvältä, ei ole oikeasti sulle hyväksi. Ymmärrän kyllä sun tilanteen. On helppo olla vietävänä, itsekin tämän kokenut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi. Mietin kyllä asioita ja kaikista kokemuksista kasvaa ja oppii ja asenteeni onkin pyrkiä eteenpäin. :)

      Poista
  12. Eihän näihin blogeihin koskaan pääse kuin positiiviset kommentit läpi hah naurettavaa että julkiseen blogiin ei sitten kuitenkaan saa kommentoida omaa mielipidettään vaan blokataan kaikki nega jolla ilmeisesti saat pönkitettyä itseäs, kenties saada positiivisemman julkisuus kuvan? No ei se tällä onnistu ainakaan että selität ja otat kantaa joka asiaan, sillonhan ne vasta ihmisiä kiinnostavatki, kun muuten ketään ei muistaisi asiaa huomenna, en tiedä miksi nämä sinun asiat on joku jaksanut tuoda julkisuuteen mutta aivan turhan päivästä jauhantaa, mikä se kurhinenkaan on haha cmon itsensä sekin siellä nolasi vain, ja Toisekseen suurin osa ei tiedä kuka sinä olet joten suurin osa ei edes tätä asiaa varmasti enää muista :) life goes on! Pää pystyssä vaan, olet nuori elämä edessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleisesti en julkaise negatiivisia kommentteja jos A) niissä haukutaan B) ei kerrota mielipidettä kunnolla perustellusti C) mielestäni ihan hölynpölyä ja ihan ohi aiheen. Kiitos kuitenkin rakentavasta kommentistasi :)

      Poista
  13. mistä nuo piilarit on ja onko niissä se reikä keskellä vai onko koko värjätty? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellanen kuin desiolens.com ! Näissä on sellainen läpinäkyvä reikä keskellä, että osittain näkyy oman iiriksen väri :)

      Poista
  14. Saako kysyä, mitä pituutta nuo sun ihanat ripsipidennykset ovat ? :)

    VastaaPoista
  15. Mun oli aivan pakko tulla kommentoimaan nyt ekaa kertaa. Nainen sää olet uskomaton!
    Löysin sun blogin viime vuonna, jolloin selasin sen kokonaan läpi. Nyt päädyin tekemään saman ja pakko sanoa että sun blogi on niin inspiroivaa luettavaa! Varsinkin alku aikoina, kun kerkesit kirjottaa enemmän:) Naureskelin itekseni ääneen sun hauskoille jutuille välillä ja vitsit että sain muutoksen mun elämänasenteeseen! Oot niin kova tekeen duunii ja tulokset mitä oot saanu sun kropassa aikaa, vau!! Ei sillä, kyllähän sulla geenitkin on puolellaan mutta nyt oot niin uskomattomassa kunnossa että huh huh..
    Sulla on vissiin ollut vähän vaikeeta nyt, joten haluan toivoo sulle kaikkea hyvää! Jos joudat, selaa blogias takaspäin, niin ehkä pystyt taas saamaan saman kipinän elämään (ja meidän lukijoiden mieliksi ehkä bloggaamiseenki heh heh) takas. Oot mun ehdoton lemppari ikinä, vaikka blogeja on tullut lueskeltua jo vuuuuooosia. Oot vähän niin ku lindamanuella sen alku ajoilla, mut niiiin paljon mielenkiintoisempi ja lämpimämpi! Plus sun tyylitaju on mahtava!

    Tsemppiä kevääseen ja tervetuloa koti kaupunkiis käymään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli todella ihana kommentti, kiitos siitä ja arvostan ! Kiva huomata, että oikeasti blogiani luetaan ja siitä myöskin tykätään :) kiitos kovasti tsempeistä ja kaikkea hyvää myös sinne ! <3

      Poista
  16. Moikka! Jätin eilen sulle päivällä kommenttia (luulen että tän postauksen alle) mutta en löydä enää sitä mistään:D mietin että onko mennyt johonkin muuhun postaukseen vai oletko vahingossa jättänyt hyväksymättä vai eikö se vaan tullut perille.. Kyseessä oli piiitkä ja todella positiivinen kommentti, jossa kerroin mm. Lukeneeni koko blogisi läpi nyt ja löytäneeni sen vuosi sitten. Haluaisin tietää tuliko tämä kommentti sinulle asti luettavaksi, koska käytön siihen paljon aikaa ja ajatusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ihanainen ! Anteeksi, en ollut aikasemmin ehtinyt julkaidta kommenttiasi, sillä halusin siihen myös ehtiä vastata ! Kommenttisi oli hyvin mieltä lämmittävä. Kiitos siitä ! :) <3

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*