maanantai 8. elokuuta 2016

Elämää Nyt




Ciao !

Nyt, kun olen saanut noi muutamat postaukset sydämen alta pois, on aika katsella, mitä nyt. Olen saanut aika paljon palautetta, että olisi kiva lukea enemmän siitä, mitä mun elämässä tapahtuu nyt, kuulumisia ja noh, elämästäni ylipäätään !

Kuukausi sinkkuna ja elämä hymyilee. Olen aika paljolti saanut omista jutuistani kiinni ja edessä onkin luvassa aika jännittäviä projekteja sekä asioita, joista tulen aika varmasti kirjoittamaan. Kyllä se vaan on niin, että nämä kaikki terveys, treenaaminen, kauneus sekä hyvinvointi ovat mun juttuni. Näitä aiheita tulee näkymään aika paljolti. Lisäksi lähellä sydäntäni on paljon erilaisia asioita, joihin haluan sijoittaa aikaani sekä energiaani ja kantaa niin sanotusti korteni kekoon, joten enemmän tai vähemmän syvällisempääkin postausta tulee mahtumaan blogiini. Aion myös aika varmasti kirjoittaa mielipiteitäni enemmän tai ainakin rohkeammin. Musta on kiva välillä ottaa kantaa asioihin ja synnyttää keskustelua, mutta saas nähdä kivitetäänkö mut täällä, heh.. JK. 


Tällä hetkellä asustelen äidilläni ja asiat ovat hyvä näin. Olen saanut aikaa koota itseäni sekä laittaa ajatuksiani kasaan. On ollut aikaa miettiä elämää ja mitä haluan tehdä. Olen päässyt hyvin treenien makuun ja tuloksia on tullut jo huimasti ! Olen saanut ruokavalioni suht kuntoon ja nukun yöni hyvin. On ollut aikaa vaan olla. Lukea. Kirjoittaa. Suunnitella. Pähkäillä. Olemme äitini kanssa myös todella läheisiä, joten mikäs sen ihanampaa ! Rahaa säästyy, äiti tekee maailman parasta ruokaa, vaatteeni ovat silitettynä siististi vaatekaapissani varmaan ensimmäistä kertaa vuosiin, mamma kieltää muita siivoamasta ja koti on aina tip top. Eipä siis sen pahemmin valittamista. Vakituinen työnikin alkanee syyskuussa, joten all good here. Kyllä mäkin töitä teen. ;)

Elokuu tulee olemaan aika lailla hässäkkää. Olen tavannut aivan ihania uusia ihmisiä, ollaan pistetty alulle siistejä projekteja ja yhteistyökuvioita. Kaikkea sitä elämä tuokin tullessaan. Vaikka tässä nyt varsinkin puolen vuoden sisään on mahtunut vaikka ja mitä ja välillä asiat ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän raskailta, niin kyllä sitä tässä edelleen ollaan pää pystyssä, suupielet korvissa ja täysillä menossa eteenpäin. Ei ole aikaa murehtimiselle tai negatiivisille fiiliksille. What goes around comes around.


Muistakaahan seurailla minnuu myös muissa someissa. Teitä helpottaakseni kaikki someni ovat nyt yhtenäiset. Päivittäistä elämääni voi seurata Snapchatissa nimellä FabuliciousCC sekä nyt myös Instagramissa nimellä FabuliciousCC. Snapchatissa olen todella aktiivinen, joten suosittelen kyllä siellä seurailemaan. :)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille !

xx CC

ps. Ai niin muuten, olen kadottanut kamerani laturini, jonka etsin kyllä nyt samantien pikimmiten ! Pääsee sitten tännekin latailemaan muitakin kuvia kuin pelkästään näitä puhelinkuvia


2 kommenttia :

  1. Mistä tuo ihana hame on ostettu? :o ps. olet upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ostettu pri vuotta sitten Bershkasta ! :)

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*