keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Denim Bootsit


Hellou!

Mä olen painanut menemään vaan duunissa ja aika on jäänyt hieman kortille viime aikoina. Enemmän kuin mieluusti päivittelisin hieman viime päivien kuulumisia, mutta tehdään se sitten myöhemmin!

// Hello,

I've been lately working more than I can really handle and I haven't had really time for anything else except gymming and on top of that I'm having the flu so not much of that either. I would love to write my lately feelings and doings but I shall do that another time!


Mennään tällä kertaa vain näihin kenkiin. Nämä ihanuudet saapuivat mulle eilen ja mun oli noudettava heti nämä postista töistä päästyäni. Olen ihan sulaa laavaa ja sydämet lentelevät joka puolella. Olen huomannut, että kyseinen muoti jakaa ihmiset aika selkeästi juu ja jaa -ryhmään, enkä itsekään vielä jokunen aika tiennyt, mitä mieltä näistä olen. Faktahan on se, ettei ko. kengät sovi välttämättä kaikille, mutta törmättyäni kenkiin Instagramissa, mun oli ihan pakko ottaa riski ja hankittava ne itselleni!

// Let's just get into these shoes this time. These loved ones arrived yesterday and I just had to go an pick them up right after my shift. I'm just melting and hearts are flying everywhere. I've noticed that this style of boots devides people into two groups, yay and nay, and at first even I wasn't sure what to think of these type of shoes. Fact is that not everyone can rock these boots. When I ran into these boots on Instagram though I just had to take a risk and get a pair for myself!


Enkä toistaiseksi kadu, vaan itse olen ihan rakastunut ellei se jo selväksi tullut! Kengät tilasin sellaisesta verkkokaupasta kuin www.simmi.com. Kengillä kesti noin viikko saappua (Briteistä) ja vastasivat hyvin kokoaan. En malta odottaa, että pääsen käyttämään näitä kenkiä muuten kuin kuvissa, haha. :D Mitä mieltä te hyvät lukijat olette? Yay or nay?

Kuvan paita on muuten BikBokista. :)

// And I'm not regreting! I ordered the shoes from www.simmi.com and I received them a week after ordering from UK. I can't wait until I get to wear these other than in pictures, haha. What do you guys think? Yay or nay? Shirt is from BikBok..

xx CC


4 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*